FAQ – Veel gestelde vragen

Helaas hebben wij nog niet op alle onderstaande vragen een antwoord. 
Houd onze website in de gaten voor het meest actuele nieuws

O Gaat mijn reis nog door?

O Moet ik nu nog wel mijn restantbedrag betalen?
Nee, Toerkoop Bakker heeft ons adviseerd geen betalingen meer te doen.
 
O Als mijn reis niet doorgaat krijg ik dan mijn geld terug of krijg ik een voucher?

O Hoe kan ik mijn corona-voucher inwisselen?

O Is Travel-Care nu ook failliet?
Nee, Travel-Care is een werkproject van stichting Cosis en wij blijven gewoon bestaan.

O Kan ik volgend jaar nog op vakantie met Travel-Care?

O Ik wil annuleren, hoe werkt dat?

O de SGR de kosten van de reisverzekering niet terug.

Wij hebben te horen gekregen dat de SGR niet alles terug betaalt. Zo betaalt de SGR de kosten van de reisverzekering niet terug. Dit staat in hun voorwaarden. Omdat wij het annuleren van de reis al erg vervelend voor jou vinden gaan wij het volgende doen. Wij zullen de aanbetaling van de reisverzekering aan jou terugstorten. Cosis is hier niet toe verplicht, maar doet dit omdat zij de situatie erg vervelend vindt. De betaling is dus uit coulance van Cosis.
Dat Cosis op basis van coulance deze kosten terugbetaalt betekent niet dat zij eventuele andere kosten die de SGR niet vergoedt zal betalen.